Wednesday, August 5, 2009

CHOCOLATE CHIP MUFFIN


Muffin ni aku buat pagi tadi sebelum hantar dak iqa ke tadika...

Hmmm.. terkejar2 aku pagi tadi nak menyiapkan setiap benda sebelum pegi kije. Dak iQa nak bawak muffin ni ke tadika sebab dia buat permintaan kat aku sbb tak bawak dia pegi ke dinner senin aritu.. hehehhehe... pape larrr anak daro sowang ni... siap nanggis2 lagi nk ngikut aku p dinner... lahaiii kalo bule bawak sure dah bawak dah..ni bukan dinner bukak pose yg selalu opis buat tu.. satu family bule bawak tu... hehhehehe... oleh sebab tu ler kena larr aku setuju jer dengan kerenah anak dara sowang ni...janji dia x terlalu sedih x dapat ikut g dinner tu... sampai 2 kali menalipon kat aku, tanya bila nak balik... kekkeke... sebenarnya ada 2 permintaan dia.. yg satu lagi tu...tunggu dapat gaji larr ye dik..hehheheh... :P

hehehehe.. posing pon dalam tray lagi... nk cepat g kije woooo..... :P

walau sedikit geseng sbb terkejar2 nk buat sumer benda dalam satu masa... rasa dia... tetap malatop!!!... sedapppp weyhhh... tima kasih ler kat Mama Fidah @ S_Shamen tu..sbb bg resipi muffin volcano mudah ni... ;)

2 comments:

A.I said...

Dalam terkejar2 pon menjadi muffin kau kak. Dah mmg pro. cuba cam aku ni, cekodok pon lom tentu menjadi!

masz_73 said...

ai,
yo lar tu... ko tu lagi larr super duper woman.. macam2 bule buat... :)